File Catalog
Main » Files |
Total entries in catalog: 11 Shown entries: 1-10 |
Pages: 1 2 » |
ՅՈՀԱՆՆԵՍ ԲԵԽԵՐ ԽՈՏ Ես խոնարհվում եմ քո առաջ, խոտ: |
Ընկերոջս`
Գրիգոր Հակոբյանի
հավերժական հիշատակին
|
Մ Ե Ն Ո Ւ Թ Յ Ո Ւ Ն Մենությունը հարնման է անձրևին. Բարձրանում է նա ծովից երեկոյան ժամերին, հարթակոհակ արտերից` շրջասփյուռ ու հեռավոր, երկինքներն է մագլցում, որ միշտ լիքն են նրանով: Երկինքներից տեղալով քաղաքների ուղղությամբ: Անձրևում է անդադար սև ժամերին երկվության, երբ դեպի ցայգն են հակվում կածանները ցանուցիր, երբ մարմինները բոլոր` իրարու խորթ ու օտար, տխրամած ու հուսաբեկ բաժանվում են իրարից, և երբ մարդիկ` իրարու ատելի ու ամբարիշտ նույն անկողնում են քնում` կողք-կողքի. ահա' այդժամ մենությունն է լուռ հոսում`հոսքաջրին պարուրված: |
Մենք բոլորս այս երկրում օտարներ ենք հոգեխորթ |
|
Կյանքն ատամի է նման ...նրա մասին հոգ չեն տանում նախապես, գոհանում են պատահածը ծամելով, այնուհետև փչանում է նա հանկարծ, ցավ է տալիս ու առնում, դառնում հոգս ու հոգածության առարկա, և որպեսզի այն բժշկվի հիմնովին, հարկ է լինում պոկել կյանքը ... նրանից |
Յուրաքանչյուր հասարակություն, լինի այն պարզունակ, թե քաղաքակիրթ, կարիքն ունի մտավորական կառավարման որոշակի պաշարի` կարգի գցելու համար իր առտնին և միջպետական գործերը: Միաժամանակ, կրթյալ և խորը դատողականությամբ դրոշմակնքված փիլիսոփայական մտահայեցողությունը ժամանակակից աշխարհակարգում իրեն ի ցույց դրեց որպես անպտուղ, այլև անկարող մի բան: Հասարակությանը դեպի անդիմադրելի և բացարձակ ճշմարտությունների հայտնագործմանն ուղղորդելու փորձերը ի դերև ելան նյութական օբյեկտների հայտնության առաջ: Հասարակության մեծամասնությունը դույզն-ինչ հետաքրքրություն չցուցաբերեց և այսօր էլ չի ընծայում մի ինչ-որ ուղղորդիչ, բացարձակ գաղափարի փնտրտուէի հանդեպ: Ժամանակակից աշխարհում առկա խզումը մարդկանց հնարամիտ և արհեստավարժության իմաստով խելամիտ դարձրեց և բերեց այն հետևաբանությանը, որ չկա որևէ բացարձակ բարոյագիտական նորմ, որը կարողանա ազդեցություն գործելու իմաստով կառավարելի դարձնել մարդուս համընդհանրական և անհատական վարքը: Ավելին, եթե մի կողմից ողջ ճշմարտություն կոչվածը սկսեց ներկայացվել որպես հարաբերական, սուբյեկտիվ կամ ճկուն-փոփոխական, ապա, մյուս կողմից էլ` տնտեսվարման ու ռազմական համակարգերի սկզբունքները պահպանվեցին և ցօրս մնում են որպես կյանքի անփոփոխելի և բացարձակ ուղղորդիչները: Հակասությունն այնքան ակներև է, որ իրավիճակի փոփոխության հրամայական խնդիր է դրված... Այստեղ միակ անփոփոխ ճշմարտությունն այն է, որ հասարակությունը պահանջ է զգում մի այնպիսի մթնոլորտի, որը կկառավարվի ո՛չ թե անձնական օգտաշահության ձգտմամբ, այլ բանականությամբ և նրբազգաց գործելակերպով. քանի որ լավագույն սոցիալական համակարգը ա՛յն է, որտեղ ուժը ստորադասված է բանականությանը: |
Խորհում էի ես հրաշքի մասին Իմաստուն դարձած խուցերում ցածի. Աստվածը որն ինձ լույսով ծրարեց Ոգին որ մի օր հայտնվեց իմ դեմ Անհաս հեռվո՞ւմ էր արդյոք ծվարել: Արդյոք ե՞ս նրան ծնունդ տվեցի Պապանձվի'ր դու խո'հ . աղոթի'ր հոգի. Հրաշքն այդ արդյոք նմա՞ն է տարվույս Ամբողջ ընթացքում տևող հրաշքին Չնետեցի՞ գիրկն այս անձուկ կյանքի Ուժով իմ սիրո` երկինքներ ցնցող Մի աստղ էլ` ծիրից իր գայթեց նելով... |
Թշվառական Բ.Բ.-ի մասին |
Ճանապարհային քարտեզ ՎԻԵՆՆԱ ԵՐԵՎԱՆ ՏՐԱՆԶԻՏ |
1-10 11-11